YOGA BANOVO BRDO

YOGA BANOVO BRDO
logo-portal-joga
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO se nalazi na istoimenom delu grada, a časove vodi sertifikovana instruktorka. Više informacija o terminima i lokaciji možete dobiti putem telefona 065/90-33-555. Postoji devet razloga za bavljenje jogom: oslobađa od stresa, reguliše disanje, daje gipkost telu, daje snagu, reguliše težinu, pospešuje cirkulaciju, utiče na kardiovaskularna poboljšanja, bolje držanje tela i razvija osećaj sadašnjeg trenutka.

Profil firme

YOGA BANOVO BRDO

YOGA BANOVO BRDO se nalazi na istoimenom delu grada, a časove vodi sertifikovana instruktorka. Više informacija o terminima i lokaciji možete dobiti putem telefona 065/90-33-555.

Yoga je učenje obavijeno velom daleke prošlosti. Prvi dokazi o njenom postojanju nalaze se u arheološkim iskopinama otkrivenim u ruševinama drevnih gradova Harapa i Mohenđo Daro, na teritoriji današnjeg Pakistana, i čija se starost procenjuje na oko 4500 godina. Prvi pisani tekst posvećen jogi je Joga sutre ili Izreke o jogi. Napisao ga je ili sakupio mudrac Patanđali pre 2500 godina, postavivši temelje jogičke discipline i principe njenog vežbanja. Joga oplemenjuje i vitalizuje sve nivoe čovekovog postojanja. Telo smatra grubljom kristalizacijom prethodno stvorene mentalne imaginacije i svojim tehnikama postepeno ”produhovljuje” taj najgrublji nivo našeg postojanja. Proces ”osvešćivanja” ne završava se na telu, već ide dalje i obuhvata sve suptilnije nivoe našeg bića, od energetskog i mentalno-osećajnog do psihičkog, postepeno ih dovodeći u skladan odnos. Telo su kočije, čula su konji, čulni objekti su putevi, um su uzde, inteligencija je kočijaš, Sopstvo je putnik. Mudar čovek zna da je njegovo pravo ”Ja” – Sopstvo, samoispunjeno i samodovoljno onda kada je ujedinjeno sa telom, čulima i umom (Stara izreka iz Upanišada). To stanje jedinstva zove se joga. Reč ”Joga”, nastala je od sanskritskog korena – ”Judž”, što znači – ”ujediniti”. Biti sjedinjen sa samim Sobom, znači postići dinamičku harmoniju u sebi, što dovodi do unutrašnjeg spokojstva. Iako je joga nastala kao praktična duhovna disciplina namenjena samorealizaciji, zbog svog holističkog pristupa poslednjih decenija se afirmisala, prvenstveno na Zapadu, kao preventivna, terapeutska, antistresna metoda vežbanja.

Navešćemo nekoliko razloga za bavljenje jogom:

1.Oslobađa od stresa: Joga oslobađa fizičkih posledica stresa koji se nataložio u telu: putem relaksacije i smanjenja nivoa kortizola – hormona stresa.
2.Bolje disanje: Joga nas uči da pravilno dišemo. Lagano i duboko disanje pospešuje vitalnost i funkciju pluća, i olakšava opuštanje glatkih mišića.
3.Gipkost: Joga daje gipko telo, veću pokretljivost, usklađenost pokreta, i smanjuje bolove u zglobovima.
4.Daje snagu: Joga položaji – asane, aktiviraju svaki mišić, i na taj način jačaju celo telo. Takođe, smanjuju mišićnu tenziju i povećavaju snagu mišića (relativna mišićna snaga).
5.Reguliše telesnu težinu: Čak i veoma lake vežbe utiču na nivo kortizola u telu, brže se sagoreva višak kalorija i redukuje nagomilani stres, što pospešuje smanjenje telesne težine. Joga podstiče zdrav način ishrane, pomaže u stvaranju zdravih navika i samopouzdanja.
6.Pospešuje cirkulaciju: Podstiče cirkulaciju krvi i povećava oksigenaciju ćelija u organizmu.
7.Kardiovaskularna poboljšanja: Lake vežbe joge mogu poboljšati kardiovaskularne funkcije smanjenjem broja otkucaja srca, povećanjem anaerobne izdržljivosti, kao i povećanjem nivoa kiseonika koji se jogičkim tehnikama disanja unosi u telo.
8.Bolje držanje tela: Joga popravlja i ispravlja nepravilno držanje tela, dok stojimo, hodamo ili sedimo, što oslobađa tenzije i neprijatnosti.
9.Razvija osećaj sadašnjeg trenutka: Svesniji smo sebe i onoga šta se dešava u nama, kao i svoje okoline. Na taj način joga nas osposobljava da pravilno reagujemo na stresne situacije u životu. Omogućava nam bolju koordinaciju i brzinu reakcija i pospešuje memoriju.

Uz jogu naučite pravilno da dišete

Počnite da vežbate jogu i naučite pravilno da dišete– Usporite. Dišite. Dopustite sebi da napravite pauzu, odmorite se i nastavite dalje s jasnoćom i smislom. Kad ste najzaposleniji, kratki predah može osvežiti vaš um i povećati kreativnost. Kratki odmori pomoći će da povratite svoju trezvenost i osvrnete se na nedavne radnje kako biste bili sigurni da su one u skladu s vašim ciljevima.

Yoga pruža podršku Vašem mentalnom zdravlju

Da li ste ikada primetili koliko se dobro mentalno osećate kada redovno praktikujete jogu?
Joga učitelj i psihoterapeut Young kaže da je joga ključ za psihološko i emocionalno isceljenje kao i da povećva samopouzdanje, poboljšava međuljudske i porodične odnose kao i još mnogo toga.
U ovom tekstu možete pročitati pet Joga prednosti za mentalno zdravlje i blagostanje:
1. Dovodi simpatički i parasimpatički nervni sistem u stanje ravnoteže. Savremeni način života prekomerno aktivira simpatički nervni sistem odgovoran za reakciju tela koja se opisuje kao “bori se i beži” i kao posledica toga često se javlja hroničan stres i napetost. Kada vežbate jogu dišete dublje i dolazi do aktiviranja parasimpatičkog nervnog sistema koji pokreće telesne funkcije za “odmor i varenje”. Posle vežbanja osećate se relaksirano i puni energije.
2. Pomaže da prihvatite sebe. Kroz jogu, upoznajemo sebe i razvijamo veće razumevanje za sopstvene postupke, a samim tim povećava se i vera u sebe. Vežbanje podstiče i da jedete zdravije. Na kraju krajeva, sve se svodi na vašu vezu sa samim sobom i kvalitetnijim načinom života. Vremenom dobijate više samopouzdanja i postajete ukorenjeni u sopstvenom centru i razvijate zdraviji, izbalansiran ego, gde ne morate ništa da dokažete i ništa da krijete. Vi postajete hrabri, sa visokim stepenom volje. Ne plašite se teških, napornih razgovora. Jednostavno znate da će biti sve u redu na kraju dana.
3. Poboljšava romantičnu vezu. Bolja koncentracija i smirenost, koju dobijamo vežbanjem joge odražava se i na naš bolji odnos sa partnerom. Na primer, ukoliko često dolazite u neke konfliktne situacije uvidećete da će ih biti sve manje i da će u vašem odnosu postojati više razmevanja.
4. Pomaže da postanete svesni svojih “skrivenih” kvaliteta. Praktikovanje joge čini da prepoznate kvalitete u sebi kojih niste ni bili svesni. Vremenom dolazi do neke vrste emocionalnog oslobađanja i prepoznaćete neke nove talente kod sebe, koji nisu mogli da dođu do izražaja usled konstantne napetosti.
5. Pomaže da prihvatite svoje poreklo i porodicu. U suštini vaša porodica, to je vaša Karma – jednostavno ne možete promeniti istu i treba je prihvatiti baš takvu kakva jeste. Ohrabrujuće je što možete da promenite sebe tako što ćete kontrolisati svoje postupke i svoje ponašanje. A samim tim drugi ljudi će neminovno biti primorani da se ponašaju na drugačiji način nego što su se ponašali do sada prema vama.

Jogom do idealne težine

Ako uzalud pokušavate da smršate i rezultata nema iako sledite sve moguće savete, ohrabrujuća je možda činjenica da niste jedini u moru onih koji uzalud pokušavaju da slede kojekakve savetnike koji nude „brz i siguran put prema vitkoj liniji“. Jer, gotovo svakog dana pojavi se neki novi recept skidanja viška kilograma. Tražeći vitku liniju prečesto ignorišemo zakone koje nam je dala priroda.

Šta je to što nudi joga, a čemu bismo morali verovati?
Joga nudi siguran put u skladu s prirodnim zakonima. Joga nas uči da je suština u pronalaženju uzroka debljine. Uzaludno je izgladnjivati telo dijetama, ako je uzrok prekomerne težine duboko u nama skriven endokrini faktor, besmisleno je skidati kilograme trčanjem ako je u suštini svega psihološki uzrok. Isto tako nema nikakvog smisla brojati konzumirane kalorije, a voditi sedeći način života i bez imalo izgleda da i najminimalnije unešene kalorije potrošimo.U jogijskoj literaturi praktički problem viška težine kao tema ili poglavlje ne postoji, baš kao ni učenje o dijetalnoj prehrani u svrhu regulisanja telesne težine. “Živite u skladu s prirodnim zakonima, kažu jogiji, vežbajte, krećite se, meditirajte, spavajte i vodite život u duhu joge. Bićete zdravi, vitalni i vitki.
”Obrok mora biti pravljen s ljubavlju’’ Većina saveta usmerenih na regulisanje težine uči nas šta jesti (ili šta ne jesti). Retko se govori o tome – kako jesti. Jogiji smatraju da jelo pripremljeno u besu, ili pod bilo kojom drugom negativnom emocijom prenosi na konzumenta sve te emocije kuvara. Takvo jelo ne može biti zdravo, baš kao što nije zdrava ni probava kad smo pod uticajem snažnih negativnih emocija. “Ne jedite kada ste besni, ljubomorni ili ogorčeni” savetuju jogiji. Mnogi čine upravo suprotno; štaviše, jelom kao da “ublažavaju” svoje emocije. “Ne jedite na brzinu” drugi je bitan savet jogija. Bez obzira prihvatalimo li savet da svaki zalogaj treba žvakati tačno 33 ili 44 puta, činjenica je da valja jesti polako i temeljito sažvakati svaki zalogaj. Ne zaboravimo, deo probave obavlja se već u ustima, ne preskačimo tu stepenicu, ne otežavajmo kasniji tok probave.
Sarvangasana (položaj sveće) za savršen metabolizam i vitku liniju. Iako će jogiji reći da se vitkost postiže načinom života, a ne vežbama, ipak se smatra da je popularna sveća ili sarvangasana u izvesnom smislu vežba koja reguliše telesnu težinu. Ova jogijska asana, zbog svog delovanja na štitnu žlezdu i kompletan metabolizam, idealna je za regulisanje telesne težine.

Reiki

Reiki je opuštajuća energija koja može pomoći da se redukuje svakodnevni stres. Reiki tehnika može da pomogne ljudima koji pate od nesanice. Blagodetna je i Antistres yoga, koja predstavlja kombinaciju – klasična Hatha yoga i Reiki u pokretu.
Veliki broj poznatih ličnosti koristi Reiki metod. Navešćemo samo neke od njih Mel B, Halle Berry, Kate Bosworth, Sandra Bullock, Goldie Hawn, Kate Hudson, Gwyneth-Paltrow, Helen Hunt, Nicole Kidman, Novak Djoković.
Metoda Tradicionalnog Reikija zvanično je legalizovana i odobrena podzakonskim aktom koji je potpisalo Ministarstvo zdravlja Republike Srbije 2008. godine, a koje je svrstalo Reiki metodu u metode rehabilitacije (za unapređenje zdravlja).
U Yoga centru Banovo brdo održava se Reiki obuka.
Seminar vodi sertifikovan Reiki – Master Učitelj sa iskustvom.
Svaki polaznik će dobiti zvnični sertifikat i priručnik.
Prijave za Reiki I i II su u toku. Više informacija putem sledećeg broja telefona
065/90-33-555

 

 

Ključne reči

  • joga banovo brdo
  • joga beograd
  • joga za pocetnike
  • joga blagoja parovica

Vaša ocena

Kvalitet
Podrška
Cena
Proizvod&Usluga
Proizvod&Usluga

Ostavite Vaš komentar

YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
YOGA BANOVO BRDO
YOGA BANOVO BRDO
Fotografija
Kontakt podaci:
Beograd, Banovo brdo
Telefon:
Mobilni: 065/90 33 555
E-mail:
Website:
Radno vreme:

Pronađite nas na mapi

Company haven't yet any product.